Radiace vs. typy pameti

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Duben 16 13:08:09 CEST 2008

Myslim ze toto neni tajna vec, jedna se o optickou linku se smerem
prenosu satelit na LEO obezne draze -> pozemni stanice. Prenosova
rychlost 1,25Gbps. Prozatim bez datoveho nakladu, pouze pseudonahodna
testovaci sekvence. Mam tu krabici ve ktere je opticky vysilac s
laserovym zesilovac a krasne vyfrezovany prostor pro desku ktera tam ma
prijit. Uz jen to ze ta krabice existuje driv nez se vubec resil
generator vysilane sekvence je zajimave. Ani nevim jak je projektovane
chlazeni atd., teprve vse zjistuji a delam si predstavu o rozsahlosti
problemu.

Tosa