Radiace vs. typy pameti

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Duben 16 11:14:57 CEST 2008

pozri, pracujes na tom ako vyvojar ty, mas tam okolo seba expertov,
takze mozes konzultovat ale budes to nakoniec kto sa vyjadruje k
technologii.
Neverim tomu ze poziadavky na tu vasu aplikaciu sa nedaju zludstit tak
aby sa dali pouzit napr. dve paralelne fpga alebo aby sa nedali
odmaskovat chyby sposobene uz priamo vysielacom a nemiesali sa s tymi
ktore vzniknu na prenosovej ceste.
Mame s tym bohate skusenosti u nas. Ked ti fyzik povie ze chce napajaci
zdroj tak na to da take poziadavky ze by trebalo 10 rokov vyskumu a
vyvoja aby si to vobec postavil. Ked sa ale pozres na co to potrebuju
tak zistis ze staci obycajny zdroj ktory kupis za hotove v obchode.
Vzdy je to takto. Pracujeme tiez na velmi narocnych technologiach, kde
sa vyzaduje vysoka spolahlivost a velmi sofistikovane funkcie, riesime
vela problemov, ale ver mi ze zadanie sa nikdy nezrealizovalo v takej
forme ako to pozadoval zadavatel. Po technickej analyze a konzultaciach
so zadavatelom sa vzdy podarilo najst riesenie ktore sa dalo zrealizovat
s dostupnymi prostriedkami v dostupnom case.
Len sa nesmies nechat zastrasit manazerom ktory robi bububu. technicke
argumenty sa diskutuju na technickej urovni a ked nema technicke
argumenty preco to ma byt tak ako to chce tak to nepotrebuje.
b.