RE: [OT] Dreambox - DVB-T,S?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Úterý Duben 15 14:27:56 CEST 2008

A proc, zkratka hledam reseni, ktere nahradi tuner v TV, video a pripadne
i satelit.
Kupovat novou TV se mi nechce, jednak mam jednoho z nejlepsich CTR Philipsu
16:9, pak verim, ze do 5 let bude muset byt soucasny mpg2 nahrazen mpg4
cimz bych u vetsiny dnesnich TV byl tam kde jsme dnes.
Pokud je situlace takova jak pisete tak mi prijde cena 16500 za 7025
jako docele vysoka. Spotreba take nic moc, to jiz stoji za uvahu nejake
PC a TV karta
I tak dekuji za info.

P.S. K etickemu problemu, je ciste veci jednotlivce so si na svem pozemku
dela s elektormagnetickym spektrem ci pripadne s daty, ktere mu nekdo
vysila na jeho pozemek.