Spinet z Pandatronu - miniWeb

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 15 13:20:15 CEST 2008

Tak nejake poznatky...

LEDky na Spinetu opravdu musi sviti obracene tak jak je napsano v clanku
- tedy sviti trvale zelena a zluta blika dle provozu.

V tom zdrojaku je IP adresa spravne - blbe jsem prevedl $64 na decimal.

Nicmene zjistil jsem jednu zajimavou vec - jsou zde nejaci uzivatele SW
WinPIC800? Jelikoz v praci nemam UP od Asixu tak jsem si stahl vyse
uvedeny program abych se koukl co je v HEX souboru ulozeno v EEPROM. Ten
SW tam vypisuje nejake kraviny - rozhodne neco jineho nez to co vypisuje
program od Presta.

Radek Vicek