vypis ze spravce zarizeni "com a lpt" ??

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Duben 15 12:29:59 CEST 2008

Jednoducha procedura pro zjisteni vsech COM za pouziti opensourcoveho
driveru Syn&Ser (http://www.ararat.cz/synapse/doku.php/download) - pouze
uses (bez instalovani do Delphi).

//Procedura pro zjisteni vsech pritomnych Comportu
procedure NajdiCom();
var
   ser:TBlockSerial;
   i:byte;
   str:string;
   Priznak: Boolean;
   OutStr : String;
begin
   OutStr:='';
   for i:=1 to 15 do	//15 neni nutne posledni
   begin
     str:='COM'+IntToStr(i);
     ser:=TBlockSerial.Create;
     ser.RaiseExcept:=true;
     Priznak:=true;
     try
       ser.Connect(str);
     except
       ser.free;
       Priznak:=false;
     end;
     if (Priznak=true) then
     begin
       ser.free;
       OutStr:=OutStr+'COM '+IntToStr(i)+';';
     end;
   end;
   ShowMessage(OutStr);
end;

Na LPT jsem jej nezkousel, ale melo by to jit taky.