Spinet z Pandatronu - miniWeb

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 15 11:18:55 CEST 2008

Zdravim,

zkouseli jste nekdo ten FW z Pandatronu viz.
http://pandatron.info/elektronika2/clanek.php?rubrika=mi&clanek=40&maly_webovy_server

Ja jsem se s p.Novotnym domluvil, ze mi udela preklad pro PC18F4520,
kterych mam dost a nemam Cckovej prekladac. Ten HEX jsem napalil a vcera
jsem to zkousel - defacto jako cernou skrinku :-(.

Oproti popisu v tom clanku mi po zapnuti sviti trvale zluta led a zelena
blika v ramci provozu na siti. Skoro bych rekl ze to tak ma byt a
preklep je v clanku.

Nicmene to nereaguje - dival jsem se do zdrojaku a tam je oproti clanku
nastavena IP 192.168.0.101 a ne 100. Nicmene v tom HEXu a podle zdrojaku
je prvnich 8 byte v EEPROM MAC adresa a dalsich 8byte je IP adresa a
maska. V HEXu je ale naplneno jen prvnich 8 byte necim jinym nez ve
zdrojaku a misto IP a masky jsou tam jen same FF. To by mozna vse
vysvetlovalo. Zkusim tu EEPROM dneska prepsat.

Zkousel jsem prepsat i adresy pres seriovej port, ale tam se mi jen
vypisuje cas od casu nejake informace o kompilaci a verzi FW - zda se ze
to nekomunikuje smerem z PC do MCU.

Nemate nekdo nejake info?

--
Radek Vicek