RE: Schéma v textovém tvaru

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Duben 15 11:14:55 CEST 2008

Dobrý den,

tohle lze dělat v CADSTARu. Má textový formát, který je velmi čitelný. Pokud
jsme jej používali, takal jsem např. sběrnice právě v textovém editoru, což
bylo mnohem rychlejší a přehlednější než graficky. A z CADSTARu do Eagle
snad konvertor (alespoň netlistu) existuje.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com