[OT] Oprava Audigy2 s poskozenou EEPROM od 3Com?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Duben 15 10:27:45 CEST 2008

> V souvislosti s predchozim dotazem me jeste napadlo, mam tu Audigy2 model
> SB0240 u ktere je diky genialite firmy Creative poskozen obsah EEPROm.
> Onen znamy prusvih Creativu, kdy pokud jste do PC s Audigy dali sitovku
> 3Com tak se obsah EEPROM prepsal.
> Karta je funkci, ale diky absenci identifikacniho stringu ji ovladace
> nepoznaji.
> Sveho casu jsem do EEPROM zkousel nahrat data, ktera jsme nasel na internetu,
> ale vysledek 0, vetsinou slo o data k jiny modelum.
>
> Neresil jste nekto tento problem?
>
> Dekuji
Zdravim,
  resil jsem velmi obdobny problem s TV kartou - nejaky laciny analogovy
Leadtek to tusim byl. Z niceho nic prestal system kartu poznavat a lspci
hlasilo nezname zarizeni.
  Toz jsem ve zdrojovych textech ovladace zadal nove ID (ktere mi reklo to
lspci) a ejhle, karta nadale jiz nejmene rok funguje k plne spokojenosti
s novym ID :-).
  U driveru ci operacnich systemu, dodavanych bez zdrojovych textu, vsak
bohuzel neporadim :-(.
   S pozdravem Pavel Troller