velmi OT: VoIP a fax

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Duben 14 21:28:28 CEST 2008

VoIP a fax je prusvih z toho duvodu, ze VoIP prenasi datovou session pomoci
RTP (real time protocolu). Ten ma samozrejme za prioritu prenaset data v
realnem case a kdyz dojde k problemum, resi se prostym nahrazenim narusenych
useku audiosignalu usekky z minula (typicky se jedna o 20ms useky).
Samozrejme pri posilani faxu je tato filosofie velmi tezko pouzitelna.

Myslim ze provider nemuze fax nikterak ovlivnit.

Jakub Serych