AS5040

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Pondělí Duben 14 14:15:01 CEST 2008

Zabývám se naprogramováním as5040, ale není mi z datasheetu jasné, jak to celé vlastně probíhá. Jestli tomu dobře rozumím, do OTP-mod-registru pošlu přes vstup PROG to co chci naprogramovat a pak zvýším napájecí napětí na vstupu PROG a dokončím celou sekvenci programování. Jenže na obrázku v DS je zapojení takové, že to vlastně nejde. Taky otázka časování mi není zcela jasná. Pro první část je v obrázku uvedeno viz text, ale v něm pak vysvětlení chybí.
Máte s tím někdo praktické zkušenosti? Můžete mi poradit?
Král