[OT] Re: Couvaci televize v aute.

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Duben 14 11:03:28 CEST 2008

Hmm tak je to asi beznadejny - zadna cisla nezveda a vzdy to pada na
ustrednu, kde spojovatel uz manzelku poznava po hlase a jen tak s
usmevem ji rekl, ze maji vyvesene telefony schvalne a ze jestli to tam
lezi zatim jen 8 dnu tak, ze to je jeste vybornej cas - ze neni problem
i nekolik mesicu.

Nezbyde mi nez zavolat nekomu v ramci nasi firmy zda by se naprosto
nesystemove nezeptal primo ze znamosti. :-(

Radek Vicek