OT:MS instalacia

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Duben 14 10:41:43 CEST 2008

Vsechny otázky okolo licencí jsem resil vzdy u microsoftu cz, nikoli JPP.
JPP vetsinou kecá. Na webu mají telefon kam se dá zavolat, na maily reagují
líne, pokud vubec.

  ----- Original Message -----
  From: Psota Peter

  Je mozne pouzit MLK licenciu a aktivovat nou produkt MS O f f i c e  2007
?
  Mam uz nainstalovanu trial verziu stiahnutu z internetu (standard ver.)
priamo od MS.
  Otazka teda znie mozem pouzit MLK cislo na aktivaciu, alebo musim pouzit
len MASTER kit ktory mi nainstaluje nejaky obchodnik?
  S tymi licenciami v to ma Gates trosku chaos, a nikto nic poriadnenevie,
kazdy sa boji nainstalovat do starsieho PC MLK verzie -tvrdiac ze je to len
do novych PC, atd. No rozdiel 300 percent medzikrabicovou verziou a MLK
verziou je nieco neuveritelne....
  Tak ako na to?