Rozdiely medzi PicC STD a PRO

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Duben 14 07:47:54 CEST 2008

Mal som na mysli verziu pre Pic16xxx-Pro. Trochu som sa s tym cez vikend
pohral na mojich testovacich prikladoch ale velky rozdiel medzi STD a PRO
som nevidel. Akurat PRO ma vacsie naroky na RAM vs. trochu mensi kod. Musim
ale podotknut, ze moje testovacie sw su velmi optimalizovane na architekturu
PIC a sposob ako preklada kompilator.

Dve chyby, ktore som nasiel. Prva neprehladny ASM z C, takze vobec neviem
najst pouzitu RAM navyse oproti starej verzii. Druha, ktoru som uz spomenul,
oproti verzii STD chyba memory type eeprom, ktory automaticky robi alokaciu
premennych v EEPROM a automaticky vklada do kodu rutiny pre pristup do tejto
pamati. Ale mozno to bude v dalsom update PRO. Inak si myslim, ze za tie
peniaze je to dobry update s dalsim rocnym updatom v cene.

A.