[OT] Re: Couvaci televize v aute.

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Duben 13 23:06:33 CEST 2008

Nevim nevim, na MH to psal clovek, kteremu celkem verim plus je udajne
zvyseny tlak i ze strany EU - zrejme kvuli padajicimu dolaru se zaclo
vic dovazet. Oni se tim nechlubili - nevidim v tom nic nerealneho, ze
nejaky obchodnik (po precteni modelarske diskuze, kde se kdekdo pochlubi
za kolik si dovezl motor/radio/model kdyz mu ho neproclili a nenandali
DPH) napise dopis na reditelstvi cel, kde si bude stezovat a ti nasledne
udelaji staru na Poste 120. Koneckoncu to, ze na to asi celnici kakali
doklada i x zkusenosti zdejsi kupujicich.

Praci ma delat kde kdo a nedela - staci si zajit na socialku nebo
podobnej urad.

Jinak s tim volanim - ja bych tam byl zavolal, ale volal jsem jak na
celni deklaranty, tak na vydej zasilek a i jsem to zkousel pres ustrednu
- dva dni tam manzelka volala a nic. Jestli mas nejake tajne cislo tak
sem s nim. ;-)

Radek Vicek