Couvaci televize v aute.

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Duben 13 22:41:51 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 13.4.2008 od HW CNCnet.info:

> Noo tak to pozor - zrejme se neco zmenilo. Udajne si nekdo stezoval
> (nejaky obchodnik, ze mu zakaznici dovazi nacerno zbozi) a cca 14
> dnu zpet celnici radi jak cerna ruka a prohledavaji zasilky.

To jsou zase nejake hlasky "jedna pani povidala". Na celniky si nema
takto nikdo co stezovat, ti maji delat svou praci. Navic pochybuji,
ze oni sami by se tim chlubili, ze to flakali a nekdo si stezoval.

> To by mi ani moc nevadilo, ale jasne nestihaji - mam na celnici od
> pondeli balik z USA za 500USD a dodnes nemam ani avizo - vubec nic -
> jen doufam, ze se neseberou a neposlou to zpatky kdyz maji tolik
> prace. Dva dni jsem se tam zkousel dovolat a bud tam nesjou nebo
> maji obsazeno.

Jo, to byva problem se tam dovolat, oni maji asi 8 telefonnich cisel,
jednou jsem tam take volal. Zavolej na tu postu 120, at ti reknou
vsechna cisla na celniky.

Kupodivu ten celnik, na ktereho jsem se pak dovolal, byl velmi
ochotny. Cekal jsem spis arogantni postup, ale vazne pohoda. Zasilka,
ktera se bude proclivat, by mela projit bez zdrzeni velmi rychle.
Pouze zasilky bez proclivani se ruzne zkoumaji a tam to muze trvat
dele. V mem pripade si oni tenkrat mysleli, ze jde soukrome a nema se
proclivat. Jakmile jsem jim rekl, ze je to pro podnikani a ja jsem
podnikatel, hned zasilku nasel a prehodil ji na spravnou hromadu. Tak
mozna mas stejny problem...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem