Couvaci televize v aute.

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Duben 13 22:15:13 CEST 2008

Noo tak to pozor - zrejme se neco zmenilo. Udajne si nekdo stezoval
(nejaky obchodnik, ze mu zakaznici dovazi nacerno zbozi) a cca 14 dnu
zpet celnici radi jak cerna ruka a prohledavaji zasilky. To by mi ani
moc nevadilo, ale jasne nestihaji - mam na celnici od pondeli balik z
USA za 500USD a dodnes nemam ani avizo - vubec nic - jen doufam, ze se
neseberou a neposlou to zpatky kdyz maji tolik prace. Dva dni jsem se
tam zkousel dovolat a bud tam nesjou nebo maji obsazeno.

Navic jak se zda tak nejsem sam - na modelarske diskuzi se to probira uz
delsi dobu viz.
http://www.mojehobby.cz/diskuze/strom2.php?idforum=15&potec=921824

Radek Vicek