[OT] fotovoltaika - orientace stechy

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Neděle Duben 13 12:46:02 CEST 2008

HTML příloha byla odstraněna...
 To ne, je to jinak, aktualne si muzete vybrat bud, energii prodate svym rozvodakum a ty ji musi povinne vykoupit za 13.46Kc/kWh, tuto cenu mate garantovanou 15 let od uvedeni Fv zazraku do provozu nebo ji prodate komu chceta a za jakoukoliv cenu, vcetne sobe, treba zadarmo a rozvodaci vam za kazdou vyrobenou kWh vyplati zeleny bonus 12.65Kc/kWh.
>jestly dobre vidim (nechce se mi tomu ani verit) tak vice nez
26KC/kWh.
http://www.eru.cz/edoc/cr_e/er_cr_7_2007_oze.pdf
S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz