Ethernet MDI/MDIX, zapojeni Tx a Rx pinu

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Duben 13 09:43:58 CEST 2008

Vy jste do te doby nevidel chybu v datasheetu? Ja je tam nachazim porad.
Vzdycky zatim tedy byly takove, ze se to da "automaticky opravit" tj. spravny
vyznam se da vyvodit z textu nekde na druhem konci dokumentu.

Jakub Ladman