Pokojove televizni anteny.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Duben 12 19:53:14 CEST 2008

Nejlepší bude, když si tam některou anténu proti záloze vypůjčíte a
když bude vyhovovat, tak si ji necháte a hotovo.

IMHO pokojový antény jsou jen nějaký dipóly se zesilovačem a vzájemně
se lišej jen ziskem toho zesilovače.

Moje zkušenost - když jsem signál ze společný panelákový antény
posilnil pomocí asi 20dB (prostě hodně) zesilovače, tak na malý
přenosce přestala chodit Nova na 6. kanálu - signál byl moc silnej.

P.K.