[OT] cim svarit folii na jezirko

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Sobota Duben 12 18:53:25 CEST 2008

Diky za info, je to obycejne jezirko, estetiku neni treba resit, mensi
netesnost se asi taky prezije. Nejak to zkusim, manzelka vymyslela
takovy tvar, ze kdyz tam dam folii v kuse, tak bude 60% odpad a pri ty
cene :-(

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Aleš Chlubný
Sent: Saturday, April 12, 2008 5:37 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: [OT] cim svarit folii na jezirko

Dobry den,
par set metru PVC folii jsem svaril tak zkusim napsat svoje poznatky :-)
Normalne se to svaruje horkovzduskou LEISTER s tyristorovou regulaci
teploty a plochou tryskou (stoji 10 000 Kc, doposud jsem nezjistil co je
na tom tak drahe :-) a pritlacuje se to gumovym silikonovym valeckem
nebo pokud delate nejake detaily (rohy atd.) kam se s valeckem tezko
dostava, tak rukou, samozrejme musite mit rukavice :-). Pokud je to na
jezirko nebo na izolaci zakladu kde esteticky dojem neni dulezity, tak
by to melo jit i s obyc horkovzduskou na nizsi stupen, ale jestli chcete
delat bazen tak to uz neni tak jednoduchy, aby to bylo hezky a jeste
dobre svareny - testuje se to spachtli (kulata a ne ostra) tak ze se
jede podel svaru a kdyz Vam spachtle zajede do svaru, tak je to spatny a
musi se privarit. Taky se to nesmi dat odtrhnout od sebe, ty folie se
musi dokonale spojit, jinak se Vam to za cas rozlepi. Rovne spoje nejsou
problem, pokud jsou svisle tak je to horsi, ale porad se to da docela
dobre, ale co je hnus jsou detaily (treba trubka) a rohy, na ty jde
koupit i takove tvarovane "zaplaty", ktere privarite jen kolem dokola,
je to trochu lehci nez to lepit z pasu.
Pokud byste chtel regulovat obyc horkovzdusku tak mozna bude problem, ze
ventilator je tam vetsinou pripojeny v serii s topnym telesem. U toho
Leistera je to nezavisle.

S pozdravem,
Ales Chlubny
  _____