Kopirovani bloku v Eagle

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Duben 12 17:43:58 CEST 2008

hmmm asi som naposledy zanedbal bod 4 lebo sa to cele rozpadlo a musel
som sa vratit k zaloznej kopii :-) Nakoniec trvalo kratsie ked som si
ten isty motiv naroutoval 8 krat ako opravovat chyby po kopirovani.
Chapem ze Eagle je len velmi jednoduchy nastroj, ale implementovat toto
by nemal byt ziaden problem...
b.