[OT] fotovoltaika - orientace stechy

Pavel hw@itherm.cz
Sobota Duben 12 15:06:13 CEST 2008

Je to Tynec (okres Breclav), menic tam ma byt Fronius IG. Bohuzel nevim na ktere strane strechy bude kolik panelu a kolik je presne uhel strechy (je hodne strma).
Pribuzny je rozhodnuty ze si to poridi (na hypoteku), ale me se nezda ze to bude takovy uzasny zisk.

Diky za jakekoliv cisla.

Pavel

  ----- Original Message -----
  From: Novotny Pavel
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Saturday, April 12, 2008 2:44 PM
  Subject: RE: [OT] fotovoltaika - orientace stechy

  V jakem to je meste, jaky menic je v te sestave?

  Pokusim se vam to spocitat pro danou lokalitu, ale nebude to žádný zázrak. Již delší dobu se chystam propocitat tohle ekonomicke solarni perpetum mobile. Pokud bude cas uvedu realne hodnoty pro idealni polohu a pro zajimavost jak to pocitaji a genielne zaokrouhluji solarnici, podle kterych je 8.9=10 atd.