Re: vonkajsia VF priesvitna krabicka

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Sobota Duben 12 15:05:16 CEST 2008

Já se musím přidat k "nedoporučení" takového řešení.
Před lety, když byly WiFi karty ještě poměrně málo rozšířené, jsem si natáhnul Internet pomocí radiových modemů Siemens, které normou DECT protáhly seriovou linku. Jeden z modemů jsem umístil do kanistru na střechu mezi antény. Po pěti letech, když jsem tu linku rušil a kanystr sundaval, jsem se nestačil divit. Jakmile jsem se kanystru dotknul, rozsypal se na tisíc střípků.

Vojta Bubník