Rozdiely medzi PicC STD a PRO

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Duben 12 12:27:59 CEST 2008

PIC18xxx nebo PIC16xxx?
Verze PIC18PRO se prubezne ladi a dokoncuje. Ted se chysta nova verze. Vzhledem k tomu ze je to uz nejaky ten mesic od zahajni podeje je to mizerie. Uvidime jak to bude u verze PIC16xxx/PICC-PRO.

V kazdem pripade maji obe verze neodostatky:
- PIC18STD - mala podpora externi pameti. (Nejdou bitove promenne, structura se neda kopirovat obema smery...)
- PIC18PRO+STD manual. Ruzne verze navodu. Neco je ve starem navodu, cast jenom v novem.

Skoda ze nemam vice casu na hrani, napriklad mne zajima zda bude kod u verze PRO skutecne lepsi. U verze STD se mi nelibi obsluha preruseni - ulozeni velkeho mnozstvi promennych.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: andrej jancura
  To: HW-news
  Sent: Saturday, April 12, 2008 11:06 AM
  Subject: Rozdiely medzi PicC STD a PRO

  Ahojte,

  kedze sa tu najde par uzivatelov PicC, chcel by som sa spytat, ake su
  rozdiely medzi verziou STD a PRO. Dovodom mojej otazky je aktualna ponuka na
  PRO.

  Mam vsak pocit, ze PRO verzia je akysi "nedorobok". Zda sa mi, ze tam
  chybaju veci zo standartnej verzie, napr. ulozenie premennych do EEPROM.
  Nemyslite si, ze je lepsie pockat na normalnu verziu PRO? Vdaka za nazory.

  A.

  Kúp si muža svojich snov! Stiahni si obrázok jedného, druhý máš úplne ZADARMO!
  http://coolmobil.zoznam.sk/muz.snov.zadarmo