[OT] Redukcni tubus na fotak Canon

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Duben 11 23:23:38 CEST 2008

Ale tak je to se vsim,
kdo jednou zkusil treba repro vyssi kvality, tak se take k horsi kvalite
vraci jen tezko.
Koupil jsem nedavno synovi Olouska SP-560 UltraZoom a furt by visel jen na
moji zrcadlovce.
(pro pripadne zajemce uvadim, ze dnes nebo vcera zase u te SP 560 spadla
cena a jako kompakt to stoji za ty penize...)
Zvlast, kdyz jem nyni poridil nove objektivy.
Jen ty objektivy mne drzi abych nesel zase o tridu vyse ( i kdyz i tam jsou
vyuzitelne). Ale zas tak moc mne to nezivi a musim sam sobe priznat, ze mi
to staci. Ale mozna take lzu sam sobe do kapsy, protoze bych chtel neco
dokonalejsiho a dokonaleho a nejdokonalejsiho a ono to je ale nejen o
technice, tedy HW, ale i o praci s tou technikou a tedy o SW.
Pamatuji si jeste za totace sel nejaky porad s chlapikem, co v te dobe mohl
cestovat a vyrabel si fotoaparaty sam a naprosto jednoduche. Vypadalo to
jako krabice od bot, ale treba v Sixtinske kapli, kde se nesmelo fotit
udelal snimky nad kterymi bychom slint... jeste dnes. Nikoho nenapadlo, ze
je to fotak.
Proste to polozil, sundal krytku porozhlednul se a krytku zase nasadil a mel
to v kufru.
Hezky den.
Jindra Polivka

Mimo misu , ale nedalo mi:
Kdo jednou zkusi zrcadlo, uz  nechce zpatky. Ten obrazovy vystup je
nesrovnatelny, nehlede na jine prednosti.
Cimz netvrdim, ze kompakty jsou na nic, take ho mam ( nekdy to jinak
nejde) , ale jsem jeden z tech co s sebou stale taha zrcadlovku s
minimalne 2-3 objektivy
prakticky vsude s sebou.  Nekdy je to opravdu neprakticke,  odmenou jsou
ale zajimave zabery, ktere bych treba kompaktem nikdy neporidil....