[OT] Redukcni tubus na fotak Canon

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Duben 11 21:50:00 CEST 2008

 11.4.2008, 21:36:56
No jo, ale vono to zrcadlo hrozne leze do penez.
To mate telo, k telu nekolik objektivu a k tem objektivum slunecni
clony a sada filtru.
A poradnej blesk, aby clovek vyuzil ty moznosti toho tela.
Jenze tohle uz nemuzu nosit po kapsach, tak jeste brasnu.
A taky slusnej stativ, dyt ten fotak s poradnym objektiven je moc
tezkej na to abych jej porad drzel v ruce.
Velika a tezka fotobrasna a k ni jeste stativ, to se neda nosit na
zadech, to chce auto.
Ne ze bych auto nemel, ale je to jenom stara skodovka, takze kdyz
pojedu fotit vychod slunce nad jihoceskymi rybniky, budu muset hrozne
moc brzo vstavat. Jenze kdyz budu hrozne moc brzo vstavat, budu s toho
celej spatnej a ani to foceni se zrcadlem nebude zadna radost. Takze
abych nemusel brzo vstavat a mohl fotit vychod slunce nad rybnikem,
musim skodovku prodat a koupit mercedesa.
Jak rikam, to zrcadlo hrozne leze do penez. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz