Vypocty kombinaci odporu

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Duben 11 15:16:55 CEST 2008

Ano, hodi. Ten program je tak primitivni (to neni zlhcovani - to je
pochvala), ze se ho chystam napsat uz par let a vzdy kdyz potrebuju
program, tak ho nemam cas psat, kdyz mam cas, tak ho zrovna
nepotrebuju a tedy se mi nechce:)

Par napadu na vylepseni (treba o ne autor bude stat):
-bylo by hezke umet vypsat i zvolenou radu (E12 znam, vyzsi rady
proste z hlavy nedam....) A stejne uz jsou v programu natukane....
-Jednoduchym prejmenovanim jde prakticky udelat kombinace kondenzatoru
(vim, jsem lenoch, staci mi odpory a prehodit si to v hlave:) -
myslim, ze je to jednoducha uprava

Kazdopadne - programek mne coby lenocha moc potesil. Diky.
Marek