Zahada nikia 6110i

Draxal Miroslav evik@mbox.vol.cz
Pátek Duben 11 10:44:20 CEST 2008

Dobry den,
 takova zahada na patek, mam nokii 6110i, pripojoval jsem se pomoci GPRS
na net, vse v pohode, ale predevcirem se nejak sekla , probehl
samovolnej reset, a od te doby se na net nepripojim a pokud nekam volam,
tak protejsek slysim mluvit ale on mne ne. A ještě jsem si vsiml ze
ukazatel prijmu při vysilani lita stále nahoru a dolu. Vypada to jako by
mel mobil problem s vykonem vysílani ( proste se signal nedostane na
BTS). Při zapnuti se do site prihlasi, ale to probiha při nejvetsim
vykonu mobilu. Nesetkl se někdo s timto jevem. Je tam Fw5.22. MIRA