Rizeni voziku

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Duben 10 13:57:40 CEST 2008

Jak jsem psal optiku bych do prumysloveho prostredi tahal az jako uplne
to posledni.
Uz padlo rozhodnuti, ze nahon bude resen zubovym kolem zapadajicim do
clankoveho retezu (podobny jako na jizdnim kole, jen je uzpusoben tak ze
ma po stranach patky k prisroubovani na podlozku) - tim se to trosku
zjednodusilo - nehrozi totiz prokluz - da se spolehnout na pocet otacek
pohonneho kola (umistim na nej snimac)- minimalne jako kontrolni
mechanizmus spolu s nejakym jednoduchym cidlem ale mikrospinac nebo HAL
sonda a magnet.

Radek Vicek