ZigBee

Jozo svk421@zoznam.sk
Čtvrtek Duben 10 12:57:11 CEST 2008

Zdravim,
ozval sa mi dnes znamy, ci by som nevedel poradit, ako detekovat
pritomnost signalu pre ZigBee s co najmensimi narokmi na prikon.
Presnejsie jedna sa o bateriove zariadenia, ktore by chceli bezdrotovo
vycitavat, takze trvalo zapnuty modul na prijem je nerealny. Potrebovali
nieco, co by zariadenia prebudilo (takisto bezdrotovo). Ja sa v tejto
oblasti neorientujem, tak som mu odporucil  zariadenia obcas prebrat zo
sleepu, popocuvat ci sa nieco deje a znovu ich uspat. Vravel, ze to maju
ako poslednu alternativu, ak nic ine nevymyslia, ale chceli by nieco
lepsie. Keby ste niekto mal tip, ako na to, bol by som vdacny.

j.