Pajeni horkovzduchem

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Duben 10 10:16:10 CEST 2008

Tenhle pekny navod jsem sice necetl, ale nastesti jsem na ten  postup
intuitivne asi po ctyrech soucastkach prisel :-) (Lezely u sebe a kazda dalsi
se pajela lepe a z toho vzniklo "aha, ta deska se musi predem zahrat" atd.)
A to jsem zatim mel jenom ztvrdlou pastu, kterou jsem si na papiru rozmichaval
s tavidlem.

Mozna  bych tu mohl formulovat dotaz - Jakou pastu koupit (asi uz Pb-free) a
jak ji skladovat, kdyz spotreba je minimalni (vetsinu osazovani nam udela
extra firma, a ja delam jen opravy a upravy) a jaky ten dispenzor aby to k
necemu bylo a nestalo majlant.

Diky za tip

Jakub Ladman