RE: citac AB pulsy

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Duben 10 10:08:33 CEST 2008

Osobne bych zavazil napriklad nakup starsiho HP5334B, na Ebay je lze koupit pod 100$, osobne jsem kooupil velice zachovaly s 1.3GHz vstupem, a High Stability time base  5x10E-10 za 110$+20$ postovne.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Kamil Rezac
Sent: Thursday, April 10, 2008 9:51 AM
To: HW-news
Subject: Re: citac AB pulsy

To jsem si taky rikal, ale pozadavek, ze to nesmi byt bastl tam neni a
lepsi reseni neznam :)
Pokud samodomo neni prekazka, tak HCTL (300), jednocip (100), displej
(100) a neco malo prace to resi...
Alternativne by se ten cip (vpodstate je to citac) da vycitat pres
paralelni port, pak je toho bastleni kolem jeste min....
Mozna to ma nekdo z mistnich i hotove :)

KR