high voltage programator pro AVR

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Duben 10 09:53:47 CEST 2008

Kdyz uz tedy jsme u toho:
Znamena "Bazmeg" opravdu Madarsky "hovno"?
Nebo je to nejaka dezinformace?

Co se tyce HV programatoru tak neporadim, nikdy jsem ho zatim nepotreboval,
nedelal jsem aplikaci, kdy by bylo potreba ISP vypinat a kdyz uz se mi to
omylem vypnulo (jsem si to omylem vypnul) tak bylo rychlejsi sahnout po novym
kusu kontroleru :-)
Nekde mam mensi zasobu takto zamcenych atmelu pro pozdejsi pouziti, az taky
zbastlim, nebo koupim HV programator :-)

Jakub

PS: asi bych se vydal cestou univerzalky, ale aspon bych pouzil ZIF patici.
A konektor co nema "vliv na funkci rostlinare" by tam nesmel byt, ten by mne
tam rozciloval :-)