mizejici OT

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Duben 10 07:29:36 CEST 2008

Zdravím,
  nu tak to už je hodně striktní požadavek.
  Pokud zadáte např. v google "Off topic marking OT", zjistíte, že většina
zdrojů doporučuje používat právě OT: . To, že ho některé programy odstraňují,
je jejich chyba a uživatelé by si to měli fixnout nebo to požadovat po jejich
tvůrci. A filtr na OT: může vypadat velmi jednoduše, např: "^.* OT: .*" - to
si nikdo (kdo umí regulární výrazy) s žádným robotem nepoplete :-), to první
.* je tam hlavně pro ignoraci eventuelního "Re: RE: Odp: RE: Re:" ještě před
tím OT:, což je  bohužel opět další "skvělá" vlastnost některých mailerů
(správně by mělo stačit jedno Re: a další by se neměla přidávat) a velmi těžko
se to parsuje jinak.
  S pozdravem Pavel Troller