RE: ADMIN: STOP Re: Jak jsme málem bouchli

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Duben 9 22:39:29 CEST 2008

Já jenom doplním, že to je nepěkná vlastnost Outlooku, OT: nahradí RE: místo
aby zachoval pořadí. Takže uživatelé Outlooku (asi i Outlooku Express) pozor
na to...

PS: Doufám, že nevadí, že reaguju na admina.