Serializer >1Gbps

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Duben 9 14:36:42 CEST 2008

supr trupr je TLK1501, ale chcel si len serializer, takze neviem ci sa
ti bude hodit. Otazka je ci chces prenasat data len po jednom AC
viazanom pare a hodiny si to zrekonstruuje samo, alebo chces tahat
signal plus hodiny a vsetko DC viazane aby ti nevadili vazobne kapacity.
Tie TLK obvody pouzivame ako point to point linky na prenos 50MHz/16b
dat v nasom low level systeme pre LHC. mame ich tam spolu asi 200,
funguje to velmi dobre. Testy dlhsie ako tyzden sme zatial nerobili, ale
linka bezala tyzden na 1GBps bez jedinej chyby. Neviem ale ci to
vyhovuje tvojmu zadaniu.
http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/tlk1501.html
b.