Serializer >1Gbps

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Duben 9 12:00:13 CEST 2008

Zdravim vsechny
Marne tu hledam nejaky IC, ktery by byl schopny prevest paralelni
sbernici na seriovy signal (diferencialni, nejlepe primo LVPECL).
Pozadavky jsou co nejvetsi sirka paralelni sbernice = co nejnizsi mozna
rychlost vstupnich dat, vystupni prenosova rychlost od 50Mbps do
1,25Gbps a aby byl obvod uplne transparentni = neobsahoval zadne linkove
kodovani, ani start bity, nic. Napajeni 3,3V, ale poradim si i s jinymi.
Mam tu zatim tento MC10EP446 od ON semi, ale 8b je dost malo, chtel bych
vic.
http://www.onsemi.com/pub/Collateral/MC10EP446-D.PDF

(Otazka trosku mimo, nejak jsem z toho nepochopil jaky je rozdil mezi
radou 10EP a 100EP. ???)

Prolezl jsem mnoho datasheetu, ale bud je to v BGA = prozatim
nepouzitelne, nebo to ma omezeny rozsah hodinoveho kmitoctu (vnitrni
PLL, ktere pracuje v prilis uzkem rozsahu). PLL uvnitr je spis na skodu,
mam taktovaci kmitocet na plne rychlosti, takze mi spis vyhovuje ze
MC10EP446 mi da na vystupu vydelene hodiny. Nejde pouzit SERDES casti
FPGAcek, je k tomu mnoho duvodu.
Dostupnost je potreba ve vzorkovem mnozstvi, prakticky kdekoliv, na tom
uz nesejde. Klidne budu i skemrat u vyrobce apod.

Za pripadne tipy predem diky.

Tosa