Pajeni horkovzduchem

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Duben 9 09:18:03 CEST 2008

Vidim problem v tom, ze mate trysku jen 4mm v prumeru a velky proud
vzduchu. Mnohem lepsich vysledku dosahnu s obycejnou horkovzdusnou
opalovaci pistoli, ktera ma 2 stupne vykonu. Na ten mensi vykon ze
vzdalenosti cca 5 cm zapajim klidne IO s rozteci 0.8 mm a mensi, PLCC28
apod. Jde o to, ze mi ten horky vzduch nahreje celou soucastku i okolni
plochu. Jeste se mi nestalo, ze bych spalil plosnak nebo odfouknul
okolni SMD soucastky. A v takovem PS2 jsou SMD velikosti 0603 a mensi.

Martin Hanek