high voltage programator pro AVR

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Duben 9 09:02:00 CEST 2008

Dobry den,

kedze sa odkazujete na moju odpoved, tak Vam odpovedam ja.

Ak to chcete mat rychlo a jednoducho, tak si to postavte na univerzalke.
Ja som si postavil programator podla
http://elm-chan.org/works/avrx/avrxp.png, na fotkach je prevedenie.
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_4523.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_4524.JPG
(Ten priamy konektor nema na funkciu ziadny vplyv.)
Ak budete robit podla http://elm-chan.org/works/avrx/avrxp8.png, tak je
to este jednoduchsie.
Namiesto tych japonskych RNxxxx-tranzistorov som pouzil univerzalne
tranzistory s odpormi.

Richard Kaliciak