Rizeni voziku

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Duben 8 21:14:01 CEST 2008

Ale ano i mikrospinace jsou reseni coz je jen neco na zpusob tech hall
sond. Treba finalni koncovej dojezd bude urcite mechanicky spinac. Ty
mechanicke spinace pro orientaci se mi nelibi kvuli tomu, ze vozik
urcite kvuli vyhybkam nebude uplne presne stranove veden a muze byt to
byt problem. Nerikam ze to neni resitelne - koneckoncu se to pouzivalo
nekolik desetileti, ale zatim je to opravdu o hledani optimalni cesty.

Zajimaly me i napady, ktere by mi umoznili i slozitejsi rizeni. Tedy
abych nebyl zavisly na nejake pevne kombinaci/poctu spinacu. Sice zadani
ted vypada, ze nic takoveho neni treba, ale na druhou stranu vim moc
dobre co jsou schopni si lidi vymyslet tesne pred dokoncenim. Prvni co
me treba napada je ze bude treba prevazenej kus nejak zorientovat pred
odevzdanim v cilove stanici. Proto hledam namety.

Vzhledem k tomu, ze draha ma tvar horni poloviny kruznice napadlo me
zrychleni ridit treba i nejakym integrovanym naklonomerem. Tedy pokud ma
vozik sklon blizky 90 nebo 0 stupnu znamena to ze se bud blizi do cile
nebo je na vrcholu kruznice kde musi zastavit na vyhybce.
Delali jste nekdo s necim takovym?

Radek Vicek