Rizeni voziku

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 8 14:37:24 CEST 2008

Chtel bych aby ten vozik byl autonomni tedy vedel co ma delat. Tedy v
pripade poruchy obsluha rozbity sejme z drahy a posadi tam jiny. Mel by
tedy vedet na nejblizsi znacce co ma udelat.

Jsou vysoke pozadavky na rychlost taktu - voziky prevazeji z jednoho
konce na druhy nejaky predmet - kvuli rychlosti musi byt dva jinak by se
to nestihlo.

Logika veci by mela byt takova (zatim jsem si to tak vymyslel), ze vozik
dojede do bodu A ceka az ho linka nalozi. Okamzite odpelasi na vyhybku a
ceka az dorazi druhy vozik (nebo uz tam ceka) - to potrebuji take nejak
zjistit (voziky se budou mijet nad sebou). Jakmile je to splneno tak
pokracuje do bodu B kde jej linka vylozi. jakmile je vylozeno tak na nic
neceka za pelasi zpet na vyhybku a ceka az dorazi druhy nalozenu vozik.
No a cele se to opakuje.

Pohon voziku neni jeste zcela jasny nebot to neni po rovine - tedy zda
nejaka zubacka nebo jen pogumovana kolecka - vzhledem k tem vyhybkam
nebo moznemu prokluzu snimat otacky kola asi nepujde - rad bych aby se
proste vozik dostrkal kam ma bez ohledu na to zda mu to nekde klouzne.

Radek Vicek