elektricky vratnik

Pavol Orszagh porszagh@centrum.sk
Úterý Duben 8 12:48:21 CEST 2008

Kupil som vo vypredaji supravu DDZ z Tesly Stropkov(4RY 110 02).Je tam elektricky vratnik s jednym ucastnikom a podsvietenim,domaci telefon,el.zamok a trafo. Potreboval by som ho hacknut:) Chcel by som to upravit pre 2 ucastnikov.To tlacitko podsvietenia odpojim a pouzijem na vyzvananie.Asi budem musiet pre 2.ucastnika pouzit aj externy zvoncek ( toto by som zvladol asi aj sam ).Chcel by som vsak este "paralelne k dodanemu telefonu zapojit" jeden starsi tlacitkovy telefon pre druheho ucastnika.
Bude sa to dat bez nejakych velkych uprav, ked to trafo dava len AC8V a DC8V? Vedeli by ste mi poradit ako asi na to?  Nemam bohuzial s telefonmi ziadne skusenosti( okrem telefonovania:).Idealne by bolo,keby sa dalo na vyzvananie pouzit vyzvananie telefonu ( nie je nutne ).
Vdaka, P.O.