SD karta pre PIC18 a vyssie

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Duben 8 10:39:35 CEST 2008

Zdravim,
Microchip ma k dispozicii volne kniznice pre FAT16 suborovy system.
Odskusal som zatial len par veci, ale zda sa to byt funkcne. Stacilo
pridat zdrojaky do vlastneho projektu a predefinovat par pinov podla
mojej schemy. Celkom ma to potesilo, tak mozno nebudem sam :-)   V
zdrojakoch su pripravene aj 2 projekty pre MPLAB.

Ale je to len pre vacsie procesory - pre PIC24/dsPIC to zabera cca 1.3kB
RAM a 11-33kB  FLASH podla toho, ktore funkcie sa prilinkuju  (spodna
hodnota plati pre read only), u PIC18 to zabera este viac miesta.

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1824&appnote=en532040

j.

p.s. mozno to tu uz niekto spominal, ale ja som nezaregistroval.