Rizeni voziku

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 8 10:11:05 CEST 2008

jeste to upresnim - draha je defacto neco jako lanovka na petrin - tedy
dva koncove body a uprostred vyhybka - jen neni do boku, ale voziky
budou parkovat nad sebou - musim tedy jeste detekovat to, ze je draha
dal volna - tedy vozik co je na vyhybce musi pockat az mu prijede ten druhy
Dojizdet se bude pravdepodobne na nejaky mechanicky dotek na voziku.
Znacky na draze potrebuji aby dokazal ten vozik z pomerne velke
rychlosti dostatecne vcas dobrzdit abych na koncak dojel uz minimalni
rychlosti.

ciste teoreticky by mi opravdu stacilo jen pred koncakem mit info ze mam
  zacit brzdit - tedy nejaky balluf ktery mi odstartuje brzdici
sekvenci. Jenze mam obavu, ze muze prijit situace kdy budu potrebovat
nejake lepsi info kde jsem - tak si nechci uzavrit takovou moznost.

Radek Vicek