Krabicky na SMD soucastky - objednavka

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Duben 8 10:09:33 CEST 2008

Omlouvam se, ze sem vracim toto tema, ale nedari se mi soukrome kontaktovat pana Jakuba Ladmana, ktery se pripojoval k hromadne objednavce krabicek na SMD.

Krabicky jsou delsi dobu pripraveny k odeslani, ale chybi adresa na kterou je zaslat, chtel bych proto pozadat vyse uvedeneho o dodani adresy.

Pokud by se pan Ladman neozval budou k dispozici 2ks krabicek na SMD soucastky, za podminek stejných jako pri puvodni objednavce tj. 670Kc/ks + postovne v CR.

http://files.uloziste.com/fe7695b61e25582c/

Pred casem jsem zde rozjel pripadnou spolecnou objednavku krabicek na SMD z USA, objednavat se bude pristi tyden a ti, kteri projevili zajem byli osloveni soukrome, pokud by se chtel pripojit nekdo dalsi zde jsou podrobnosti.

Při naší předpokládané objednávce vychází cenová kalkulace takto: