Rizeni voziku

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Duben 8 09:51:05 CEST 2008

A co tak pouzit RFID?

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Tuesday, April 08, 2008 9:36 AM
To: HW-news
Subject: Rizeni voziku

Zdravim,

hledam inspiraci - potrebuji ridit vozik (defacto malej autonomni
robutek), ktery se pohybuje po draze sem a tam. Potrebuji mu nejak
oznackovat cestu (pohybuje se po primce nemuze nikam zahnout - je
mechanicky veden) abych mohl vozik rikat co ma delat a jak se chovat.
Predevzim kdy ma brzdit, zastavit atd.

Mate nejake napady jak to vyresit? Muj prvni napad je udelat segment s
nekolika hall sondami na spodku voziku, ktery se bude pohybovat nad
drahou, kde budou magneticke znacky. Kombinace magnetu mi oznaci co se
deje. Take me napadlo neco jako snimac caroveho kodu a na drahu jen
nalepit samolepku s kodem - jenze kuchat ctecku se mi nechce a navic je
to moc velke.

Pokud by mel nekdo nejaky napad inspiraci...

--
Radek Vicek