Zarizeni pro napajeni 3x500V

Brandejs Petr brandejs@orlik.cz
Úterý Duben 8 06:45:28 CEST 2008

>Tak jsem se chystal sesumirovat nejakou odpoved.
>Ale bylo upresneno ze zakaznik ma sit 3x525V a chce tam mit
>bezkontaktni reverzacni spinani elektromotoru.

No nevim. Nebude to trochu topit? Pokud je to v pevnem zaveru, nevyjde
Vam otepleni. Mimochodem - o jakem se vubec bavime vykonu?

Pokud je to do dolu (napr. I M2 EEx d I - 1,5% CH4), musite pocitat
se schvalenym zaverem od notifikovane osoby (napr. FTZU Radvanice)
vc. zkousky na otepleni od pristroju. Taky pocitejte s tim, ze sice norma
teoreticky dovoluje +10% (550V), ale praxe je ponekud jina.
Ty SSR tam moc dlouho nevydrzi...

>Tak si asi skocim do skladu vyfasovat dva metry konopneho
>provazu a budu vedet co s nim delat.

Jestli to fakt budete resit, tak si ho moc blizko nenechavejte. Prijdou slabe chvilky...

Pokud to neni bouchacka a jedna se jen o to napeti (vetsinou site IT - treba i portalove
jeraby instalovane v halach s TNC), tam jde jen o trafo 500/ovladaci napeti a motory
pro 500 V (+HIS) a misto jisticu pojistkove odpojovace napr. s PV22. Jen s tou reverzaci
pres SSR to nevidim moc ruzove. To spis menic. Kupa vyrobcu ma vstup 3 x 500 V standardne, jini jako opci. Jsou schvalene i pro ATEX. Tam pak nemusite mit ani 500 V motory :-)  - i kdyz do dolu bych je asi pro jistotu pouzil.

P.Brandejs