Xilinx a CERN

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Duben 7 23:41:14 CEST 2008

Diky, tohle je presne co jsem chtel vedet. Zkratka limitovani penezi
nejste tolik, jako tlakem na cas provedeni. Tak to mate proti mne
vlastne jen pulku problemu, protoze mym sefem jsou ve vysledku zakaznici
a tem se o dalsi penize sice rict muze, ale tvari se pak uplne jinak,
nez Vas management ;))).

No a s tim spanim v praci, to je u lidi kteri "neco delaji" (jak to
napsat lepe) asi normalni, ja jako obvykle dnes uz s praci skoncit
nestihnu, ale brecet neni proc, delame co jsme si sami vybrali a myslim,
ze z osazenstva konfery nebudeme v tomhle zrovna uplni exoti. Ono to ma
i sve svetle stranky, protoze takova prochazka ve 3 rano nocni Prahou s
cestou pres most a vyhledem na hrad, je uplne o necem jinem, nez kdyz
clovek jde pres den tim silenym frmolem. Tohle mam proste rad, moc rad
se projdu pesky nocni Prahou, vylozene si to vychutnavam.

--
Jiri Bezstarosti