krabicky a digifotak

Vít Olmr olmr@hwg.cz
Pondělí Duben 7 21:18:45 CEST 2008

Dobry vecer,

Kdyz mi obrazky poslete, rad to hodim na HW.cz. Urcite to bude zajimat spoustu lidi.

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
U Pily 103/3, Tel.241 402 940 Mobil.777 232 759

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr P
Sent: Monday, April 07, 2008 9:15 PM
To: Hw-list@list.hw.cz
Subject: krabicky a digifotak

Mam dotaz na pritomne co pouzivate pri rozdelavani ci opravach na ukladani soucastek sroubecku, ja pouzivam krabicku od sprotu proto ze je nizka a da se v ni hledat ale je kulata a neprakticka na ulozeni, nemate nekdo nejaky napad?
A jeste jedna vec rozdelal jsem digitalni fotoaparat a nafotil co z toho zustalo a rad bych to vystavil jen nevim kam, zajima li to nekoho napiste mi rad poslu. Petr Zak