Xilinx a CERN

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Duben 7 20:50:05 CEST 2008

Ja jsem prave myslel, ze v ramci vyvoje toho LHC je treba zkoumat
prave i ty technologie ze kterych to postavit. Proto se vas ted chci
zeptat, co pro Vas vlastne vyvoj znamena? Jestli vyvojem myslite
implementaci a upravu jiz vymyslenych reseni, nebo jestli se setkavate
s novymi problemy na akademicke urovni?
Moc dekuji za odpoved

Honza K